True Blood 4

Det är mindre än en månad kvar till att den fjärde säsongen av True Blood har premiär. Vissa skulle säkert anse att det är ganska patetiskt att räkna dagarna till att en tv-serie ska börja, dessutom när det är mitt i sommaren och om man sitter inomhus och kollar på tv när det är fint väder så får man ju skämmas lite för det.
Men jag har kommit på två punkter som gör att jag vet att det kommer bli sjukt värt att kolla True Blood i sommar.

  1. Sommaren kommer aldrig, jag lovar. Det kommer vara 14 grader genom hela juli.
  2. Alexander Skarsgård.


Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Helt fantastisk! Och du är inte ensam om att tycka att han är söt :)

2011-05-29 @ 23:14:32
URL: http://toungetied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0