Fina klänningar

Jag skäms lite grann över två stycken saker. Dels att jag är så dålig på att överhuvudtaget lägga in något i bloggen och dels för att jag inte bloggat någonting alls om varken årets Melodifestival eller Eurovision. Men jag hade faktiskt tänkt att göra något åt det. Kanske om en dag eller två.

Så vad gör jag nu för tiden? Jo, jag drömmer om fina körsbärs- och tivoliklänningar som säger att de vill bli mina. Saken är den att jag alltid sitter och drömmer om fina kläder på internet men jag tar aldrig mod till mig att köpa något, för jag tycker att det är svårt nog att hitta kläder som passar även om man får se dem på riktigt.

New Look:


Asos:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0