Lite om Supernatural


Jag har lyckats ta mig till mitten av säsong fem på Supernatural nu, tog mig bara ett år ungefär. ÅH NEJ! Inte mer tjat om tv-serier säger bloggen nu men jag kan inte hjälpa att jag inte har något bättre för mig.


Vad som skiljer Supernatural ifrån många andra serier som pågår år efter år är att den blir bättre och bättre hela tiden. Jag var helt lyrisk efter att ha sett musikalavsnittet i Buffy som sändes i sjätte säsongen tror jag, men det är ingenting mot vad de här killarna hittar på. Inget musikalaktigt än så länge men nära inpå. Egentligen borde det ha blivit tjatigt vid det här laget att de jagar demoner i varenda avsnitt men de lyckas fortfarande förvåna och lura mig.

Jag kan inte beskriva det bättre än så. Himla bra är vad det är.





Observera att man inte ska döma efter bilderna jag lagt upp här, de är ganska oseriösa men de är tagna från några av mina favoritavsnitt.

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: De är helt fantastiska! De går på repeat hemma hos mig just nu.



Åh, tack! Jag är van min familj och mina vänner som i princip hatar min musiksmak, så det är alltid roligt när någon uppskattar den. ^^

2011-03-11 @ 01:06:34
URL: http://toungetied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0