Lite om råttor och spindlar

Jag har nyss genomlidigt vad jag tror är en av de värsta veckorna i hela mitt liv. Det är knappt jag vågar tro att jag har klarat av den när det fortfarande är mer än en timme kvar.

Igår öppnade jag motorhuven på min bil för att motorn var så varm. När jag fällde upp huven så tog det några sekunder innan jag fick syn på en stor,stekt råtta låg mitt på motorn. Stendöd såklart.
Min reaktion var "IIIIH" och gubben som cyklade förbi precis då hade lika gärna kunnat cykla rätt in i sophuset så mycket som han stirrade på mig.

Sedan försökte jag få bort råttan med hjälp av en hammare. Jag vet, vilken normal människa har en hammare i baksätet? Jag har.

Inte nog med detta, idag när jag skulle duscha så anföll en spindel mina fötter. Det blev ett till gallskrik men mina grannar borde vara vana vid det vid det här laget. Hur som helst så har jag fått nog av konstiga djur nu.


Råttan såg inte ut såhär när jag såg den men jag slår vad om att den rökte när den levde. Om inte annat så blev den rökt till döds. Min "kompis" kallade mig för djurplågare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0