Här är jag

Jag befinner mig på världens bästa ställe just nu. Fast tre dagar på världens bästa ställe räcker för nu längtar jag faktiskt tillbaka till stan.
En bild kan inte riktigt berätta precis hur bra detta stället är, så bara tro mig när jag säger att det är bra. Under förutsättning att man bortser från jättetöntiga kossor som rymmer bara för att man går förbi deras hage och att jag inte förstod att jag borde tagit på mig solskyddsfaktor. "Det är ju inte så varmt" tyckte jag igår och idag så har jag samma hudfärg som en grillad spätta. Hudcancer FTW! Nej seriöst, jag måste verkligen skärpa till mig när det gäller solskyddsfaktor och sådant där, annars kan man få en ganska rejäl smäll på käften om en sisådär 20 år.


Förresten så hade jag tänkt fixa en sak här på bloggen nästa onsdag. Vad kan det vara då, kanske någon undrar, du som verkar vara en så hängiven och intresserad bloggare.
Jag vet, jag är sjukt rolig och ironisk. Eller? Hur som helst så skriver jag det här eftersom jag har skjutit upp det för länge nu och om jag skriver det här så blir jag liksom tvungen till att fixa det på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0