Hey mr Bassman, you're the hidden king of rock'n roll!

När jag var liten så brukade jag och min ena syster hoppa runt i vardagsrummet och dansa till den här låten. Min syster som är den enda i familjen som innehar taktkänsla dansar fortfarande medan jag har lagt det där på hyllan, i alla fall så att jag inte dansar offentligt. Egentligen älskar jag att "dansa" eller vad det nu kan kallas det jag gör när jag inte rör min kropp i takt med musiken.

Nu försvann jag helt från ämnet som jag började på. Jag försöker igen.

Om någon skulle fråga mig vilken låt som jag skulle säga var MIN låt så skulle jag säga den här.
Om någon skulle fråga mig vilken låt jag lyssnar på när jag är eller vill bli glad så skulle jag säga den här.
Om någon skulle fråga mig vilken låt som jag kan varenda bababa och ord i så skulle jag säga den här.

Ingen frågar mig någonsin de här sakerna så därför skriver jag om min låt här och hoppas att någon annan också kan bli hoppig och fnittra så att det nästan börjar rinna tårar av att lyssna på den.

Av någon anledning så hatar YouTube mig så nu har jag gått igenom hela besväret att lära mig hur man länkar till Spotify. Så himla ovärt.
Det är meningen att du ska klicka här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0