Lite om Sydsvenskan

Jag var inne på sydsvenskan.se nyss och först slängde jag bara en snabb blick på läsarpulsen, listan här nedanför, innan jag insåg hur absurd den såg ut idag.



1. Hosni Mubarak sitter kvar - knäppt? Ja. Förvånad? Nja.
2. En kille som snott en jacka värd 3.500 kronor satt och tryckte bakom ett hus när polisen kom och hämtade upp honom.
3. En man som varit och tittat på tuppfäktning dog av sina skador i vaden, vilka vållats av en tupp. Karma?
4. Snälla vädergudar, ge mig inte snö igen.
5. Gevär hitttat på Pistolvägen. Min favorit. Hehe.
6. Öl ska tydligen motverka benskörhet. Så om man inte drack mjölk som liten så är det ingen fara, bara att börja hiva öl.
7. Rubriken är väldigt rolig men själva händelsen verkar inte ha varit det.
8. Syrenerna ska ersättas av magnolior. En facebookgrupp med 300 medlemmar kämpar för att syrenerna ska få stanna men den syrenhatande Länsstyrelsen backar inte.
9. En kvinna hade skrikit "död åt alla judar" utanför Livets Ord och säger till sitt försvar att hon inte kan rå för sitt judehat.

Man ba, välkommen till Sydsvenskan lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0