Lite om Frodo

Jag hittade en reklamfilm tidigare idag som är så indie att The Moldy Peaches nästan blir oindieska. Dessutom så ser Elijah Wood så himla mumsig ut att han lyckades väcka min gamla förälskelse i honom igen. När jag gick i högstadiet och hela den här Sagan om ringen-grejen rullade på så var jag jättekär i honom. Han var ju så söööt! Och nu är han mumsig.

 

Zee Avi sjunger fint och jag gillar den här Vimeo-grejen som jag börjat använda istället för YouTube. Även om de inte har lika många videor (inte ens i närheten) så har de i alla fall bra mycket snyggare design.

 

Förresten så tror jag att jag ska titta på Sagan om ringen i helgen bara för detta. Jag har nämligen tagit mig friheten att ta en liten minisemester såhär mitt i februari. Som ska spenderas i soffan. Med semester menar jag att jag inte ska göra någonting alls på hela helgen.

 

Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0