Lite om förkylning

Jag ville verkligen inte skriva om detta ämnet här i bloggen men jag tycker verkligen för synd om mig själv för att jag ska kunna låta bli.
Jag är sjuk. Inte bara lite sjuk utan extremt jäkla sjuk vilket betyder att jag knappt rört mig ur sängen det senaste dygnet och jag har varit vimmelkantig i de senaste fyra dagarna. Bajs. Fast jag mår bättre nu.

När jag låg orörlig i sängen nu imorse så kom jag att tänka på att det är vid sådana här tillfällen som det vore väldigt lämpligt att ha en pojkvän. Någon som kunde göra honungste, sätta i dvdfilmer och hämta strumpor till mig. Undrar vad som hade hänt om man satt ut en annons på blocket?

Typ:
Sökes - tillfällig pojkvän sökes till förkyld flicka. Du får gärna ha fina armar och mjukt hår men det är inget måste. Om du gillar tv-serier och är duktig på att göra muffins så är det ett stort plus. Gärna varmblodig. Vid intresse, hör av dig.

Vad någon kille skulle kunna få ut av att gå med på det där vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0