En mazza om SONY

Britney Spears nya video till Hold It Against Me har jättemycket produktplacering i sig. Visserligen så har många artister någon cool mobil som skymtar förbi och sådär men jag har aldrig sett det såhär mycket tidigare.

Plötsligt känner ja att ja lixom ba måste äga nåt som de står SONY på. Nu. Ja vill va somm Britney.


Jag att tror Britney gillar SONY.

Ärligt talat så irriterar det mig för jag tycker att det är en ganska bra låt men nu kommer den saboteras bara för att jag kommer tänka på den där reklamen varje gång jag hör den. Så dumt egentligen, har hon inte pengar så det räcker till att göra en vettig video?

Obsobs! Den awesome serien The Walking Dead börjar på elvan om tio minuter. Jag har redan sett det men det spelar ingen roll tror jag. Tv-serier är min fetisch.

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag tänkte precis samma sak! Värst var nog ändå den där sminkgrejen (kommer inte ens ihåg vilket märke det var) men det var så stage:at att jag...eh...I threw up in my mouth a little (låter inte lika bra på svenska).

2011-02-24 @ 17:11:55
URL: http://ellzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0