Vaxöronploppar

Jag har lite för mycket att göra just nu så jag hinner liksom inte med att sitta vid internet för tillfället. Jag har inte ens tid till att titta på tv-serier längre, förstå vilken ångest jag får. Alltså så är det väääldigt mycket plugg för tillfället. Ibland känns idén om att utbilda sig nattsvart men så inser man hur roligt det är att vara lite medicinskt vetenskapligt skadad ibland.
Typ som idag när jag fick en plastbit med öronvax skjuten på mig. Okej den hade inget öronvax på sig men den hade precis varit instoppad i en hörselgång = jag tycker det är obehagligt när den kommer som en projektil mot mig = jag gallskriker och flyger upp från bordet som jag satt på.

Lärare:
Nu är sympaticus igång! Snabbt, mät blodtrycket på henne!

Ett ögonblick senare så står fem personer runt omkring mig och är jätteintresserade av att se på när jag får mitt blodtryck mätt. Ingen annan verkade liksom tycka att det var särskilt märkligt att få en öronplopp skjuten på sig.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 09:19:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0