Pottan Potter

Den senaste tiden har jag nästan varit lite orolig för mig själv för när de två sista Harry Potter filmerna är alldeles runt hörnet så borde jag vara superexalterad men istället har jag inte ens öppnat en Potterbok det senaste året. Halfblood Prince var bra men inte mer och trailarna till Deathly Hallows har varit lite mäh. MEN, märk mina ord när jag säger att den senaste trailern som kom häromdagen är helt jävla frickin AWESOME! På riktigt, jag lovar att det är sant.


Redan förra året började jag och två till planera våra kostymer till premiären och det har varit en väldans massa snack om det men vi har faktiskt inte kommit någonstans. Fast jag känner mig inte så laddad på det just nu. Kanske till nästa film... hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0