If I could, then I would

De senaste åren så har jag blivit sämre och sämre på att följa Idol under hösten, särskilt om man jämför med den tiden då det var Darin, Sebastian Karlsson och Markus Fagervall. Nu i höst har jag max sett två hela program och för mig är det lätt sämstarekord, men jag deppar icke för jag har redan hittat en favorit!

Jag kollade på kvalet igår och då var det en kille som hette Jay Smith som gick vidare och han hade ju förövrigt är ett apcoolt namn. Han var inte bara skåning, snygg och en bra sångare. Han sjöng en av mina absoluta favoritlåtar också, The Calling - Wherever You Will Go

"Aaaw vad bra han är" satt jag framför TVn och tänkte.

Kommentarer
Postat av: pelle

Jag missar också Idol nu för tiden och ända sedan 2005 års omgång. Jag antar att jag inte längre är den tilltänkta publiken. Idén känns lite... förlegad?

2010-10-01 @ 20:09:20
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0