Tvättdag

Idag har jag något så roligt som en tvättdag. När jag precis flyttade hemifrån så brukade jag tvätta minst en gång i veckan, sedan blev det varannan vecka vilket var ganska lagom och nu för tiden tvättar jag ungefär var tredje vecka och ja, det är ganska skabbigt. Jag luktade igenom min garderob igår och vissa plagg luktade verkligen... unket. Men snart så kommer alltihop lukta smultron och marmelad!

Jag tänkte lägga upp en bild på tvätt men orkade inte så jag lägger upp en låt istället. Annars hade ju en bild på torkande tvätt varit väldigt intressant så det är synd att jag är så slö.

George Harrison - While My Guitar Gently Weeps


Okejdå, jag slänger in en bild på Geroge Harrison bara för att han är lite bra. Dessutom är han snyggare än tvätt (fast bara innan han blev hippie).


Kommentarer
Postat av: pelle

Men jävlar, var tredje vecka? Det är ganska bra! Då kulle jag behövt använda samma kallingar tre gånger om, för att få kläderna att räcka till.



Men det säger väl kanske mer om mängden underkläder jag har...

2010-10-06 @ 17:31:14
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Daniel

Var tredje vecka? E i chock!

2010-10-10 @ 18:51:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0