Jag blir modebloggare

Jag har funderat väldigt mycket på vad jag kan skriva här men har verkligen inte kommit på något vettigt. Möjligen borde jag börja oroa mig för min uppenbara brist på fantasi när jag för första gången hade tänkt att tillägna ett blogginlägg till ett klädesplagg.

Såhär ligger det till: Zara har blivit min favoritbutik ända sedan jag flyttade till Malmö för en sisådär nio månader sedan och inte bara för att det finns fina kläder, utan också för att det är överkomliga priser för en snål student som mig själv.
För ett tag sedan satt jag på deras (väldigt bra) hemsida och letade efter fler fina kläder och kom över en rutig skjorta som skulle vara sådär perfekt att halvt gömma bakom en mysig tröja i vinter. Så igår sprang jag in på Zara för att leta reda på den här skjortan utan några större förhoppningar om att de skulle ha den men tro det eller ej, de hade den! Och inte bara det, av de tre exemplar som fanns så var en i min storlek och som om inte det vore nog så satt den som en smäck.

Jag är tjej och jag blir lycklig (till en viss gräns) av fina kläder som inte får mig att känna att jag inte har råd att köpa kakor på en månad. Slutet gott, allting gott.

Om det mot förmodan finns någon kämpe kvar som läser bloggen så slänger jag in en bild på min superduperfina skjorta. Den är så enkel men ändå så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0