I feel like a whore when I see you in my wet dreams

AND OH MY EFFING JELLYHIT, she's alive! Det är ett under, jag vet.
Så vad gör jag? Jo, jag sitter och myser till bra musik och har kommit fram till att om jag skulle få välja en person att vara för en dag så skulle det vara Soko för jag vill också vara söt! Jag känner mig som en fjortis som inte gör annat än lägger in YouTube-videos på min blogg. Asshäftigt. Haha, tur att det finns någon som tycker jag är rolig (det är då mig själv jag hänvisar till).
En till sak som gör att jag kan stämplas med fjortisvarning är att jag i fem minuter under föreläsningen igår kvävde fnissningar (vilket jag brutalt misslyckades med) för att läraren hade skrivit "stänkningstaganden" istället för ställningstaganden.
Jag skrattar fortfarande varje gång som jag tänker det ordet. Stänkningstagande ska bli mitt nya humorord, ett sådant där ord som jag kan tänka när jag är ledsen så att jag börjar skratta.
Vad är det som är roligt med stänkningstagande? Eeh... jag vet inte riktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0