You can call me womangirl

Jag mainstreamar och ska härmed delge världen min åsikt om melodifestivalfinalen, långt ord det där. Alltså, Darin hade jag skyhöga förväntningar på för det fanns liksom hopp om att det skulle kunna bli en Runaway 2.0. Men istället blev den någon slags fisballad som bara passar en idolvinnare en sen decemberkväll och en sådan vet vi ju redan att han inte är. Darin suger alltså och det gör rätt ont att säga det.
Lite samma reaktion till Anna Bergendahl men Salem Al Fakir är ju söt fast jag är osäker på hur det skulle funka för det övriga Europa.

Så då finns det ju helt enkelt bara ett enda logiskt alternativ kvar - Adam Lambert-wannaben! Kan inte svenska foket tänka lite tävlingsmässigt för än gångs skull istället för att sentimentalt tänka "men vi måste ju rösta fram det som vi tycker är bäst". Detta funkar inte, vi måste skärpa oss. Okej?

Jag tog bilden härifrån där någon snubbe snackar om vilka typer som besöker comic-con, vilket man tycka är totalt irrelevant till melodifestivalen, men icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0