OMGAJHKHGJH! Jag kan ju alla dansstegen!

Egentligen tänke jag låta bli att tänka så mycket mer på melodifestivalen men det finns en sak som jag bara inte kan låta bli.
WTF? Charmed var med igår! Hablablahabla... Det finns nog ingen som förstår hur många timmar jag och min syster brukade stå framför TVn 2000 och öva in deras danssteg och sång. Också bara kommer de på TVn 2010!!! Ah shit... fast de hade mycket roligare kläder förr i tiden.

Min syster brukade vara hon med det galna håret och pösbyxor och jag brukade vara hon med de tajta jazzbyxorna. Najs. Den tredje tjejen var inte tillräckligt cool för att vi skulle vara henne, hon hade ju kjol liksom.


Kommentarer
Postat av: Francesca

haha wow, schnitzig outfit (;

2010-03-14 @ 17:25:28
URL: http://francescae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0