Off with their heads!

Såhär i slutändan så tror jag faktiskt inte att jag var vaken i 40 timmar. När jag vaknade igår morse så var min första tanke "hur hamnade jag här?" Och det kan man undra för jag har inget minne av att jag gått och lagt mig (hade inte ens borstat tänderna!!! gah) så min gissning är att det snarare blev 39 timmar och cirka 20 minuter. Failure.
Nog om det.
Jag kollade på Alice i Underlandet igår. Jag har inte kollat på alla trailers och så, men jag hade ganska höga förväntningar eftersom det är ju Alice... och Tim Burton... och Helena Bonham Carter... och massa andra grymma personer. Egentligen borde de kalla filmen för något annat för det var inte alls samma story, typ Alice and the Jabberwocky eller något. Alice var visserligen med och det var Underlandet också men that was it.
Alice var inte alls den Alice som jag älskat. När Alice faller genom hålet så säger hon "jag undrar om jag faller tvärs genom jorden. Tänk så skojigt det blir om jag kommer ut bland folk, som går med huvudet neråt!" Den här Alicen gallskrek bara och det är ju en normal persons reaktion. Alice ska inte bete sig normalt, det är ju det som är grejen.
Äsch, det var bara min åsikt. Lite gnäll på förmiddagskvisten.

Filmen är helt klart värd att ses, jag var bara inte beredd på en actionrulle.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahah, men det var ju nära i allafall!!



Jag vill också se den, mest för Johnny Depps skull och för att soundtracket är awesome!!



Sv: Tack så mycket :)

2010-03-04 @ 19:58:16
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0