My life is totally like Grand Central Station

Jag tycker synd om mig själv för jag har feber.
Anyway, härmed presenteras den väirdaste videon ever (allting går i svengelskans tecken idag)
Haha, älskar håruppsättningen med colaburkar! Skulle gärna vilja se någon annan som vågade sig på det.

Jag kan inte hjälpa att fundera över Beyonces skådespelartalanger, eller lack of it.

Haouw duuo yo dååå?

 

Oh, måste tillägga en sak. Det går ett rykte på bygden om att en liten kille i Ystad brukade köra runt en epa-traktor med en Pussy Wagon-skylt på Stortorget. Fast sedan hans mamma blivit kontaktad så har han tagit bort Pussy Wagon-skylten och det var ju lite synd, fast han kör tydligen fortfarande runt, runt på torget än idag.

The End


Kommentarer
Postat av: Ella

Oj vilken oväntad video till den här låten! Men den var cool! lite för lång kanske och lite för många stop i musiken. Men annars... :D



Sv: Hahahaha, vi har välidgt lik musiksmak så det tvivlar jag faktiskt på. Är mer rädd för något i stil med...Jimmy Eat World eller We came as romans eller något sånnt där :P

Vi får nog bestämma det tillsammans, haha!

2010-03-13 @ 18:44:52
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0