Mmm for the blueberrysoup

Jag gillar att vakna på lördagsförmiddagar till regn och fanfiction för då får jag lov att ligga i soffan och läsa samtidigt som jag dricker blåbärssoppa. Sådant kan aldrig slå fel.

"I vacuum up candy like L because at some point I wanted to be like L. And it worked, and I survive on sugar shit now", Le King
Det värsta är att det där verkligen stämmer in på mig också, Anna Skipper skulle bli väldigt ledsen om hon såg mig. Gissningsvis så är det på grund av mina matvanor som jag fått koncentrationssvårigheter för numera pratar jag bara i halva meningar och gör ointelligenta påståenden. Nu fick jag det att låta som att jag brukar säga klipska saker men det stämde kanske inte riktigt.
Om man bryr sig om att läsa vad jag nyss skrivit så låter det ganska... nollställt.

Jag vill ha den t-shirten för då skulle jag kanske känna mig smart igen.

Min granne har startat snickeri. Halv nio. En lördag.
Jo man tackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0