Legend of the seeker

Det går en ny serie på sexan. Eller ny och ny, den har väl gått i snart två månader. Anyways, den går på fredag- och lördagkvällar och eftersom alla andra påstår att den suger så blir det alltid lite problem att få lite lugn och ro att titta på det (med ögon stora som tefat).
Finns det ingen annan som kan inse att duden i huvudrollen är grymt HET?!!!

Ajdå, nu blev det fel.

Låt mig rätta mig själv. Grymt HET?!!!

Ge mig ett HELL YEAH!

Edit: Haha, det är reklam för det där Jersey Shore som går på MTV på min blogg och så är det någon snubbe som visar absen.
Eh, excuse me dude but you got nothing on my man(^)

Kommentarer
Postat av: pelle

Hahha, det där Jersay Shore har man ju hört talas lite om. Sorgligt pack med människor, det där :P

2010-03-28 @ 12:23:54
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Ella

Ganska het ändå...



Eller nää, har nog sett bättre...



Sv: Fast då blir de ju inte utståeende!

2010-03-29 @ 18:17:35
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0