It's a flying notebook!

Hej!
Jag blev kidnappad av aliens som ville ha mig som deras slav, fast när de insåg hur urusla mina matlagningsskills var så skickade de tillbaka mig till stormiga skåne. Jag visste att jag borde koncentrerat mig mer på hemkunskapslektionerna.

Dagens störningsmoment: folk som refererar till melodifestivalen som "mello". HALLÅ! Mello är Mello. Ni kan inte bara gå runt och uppkalla glittershowen efter den skjut- och chokladglade tonårsgrabben! Mello är inte mellow om man säger så. Fast både melodifestivalen och Mello är ganska bögiga är klart...

Jag brukade alltid hata Mello innan, fast han har växt på mig. Inte som en planta alltså, utan själsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0