I'm a loser baby

Idag testar jag något nytt - dagens snyggaste

Fast det var lite väl lätt för det är ganska självklart att det var jag. Kolla in dagens outfit liksom, det behövs inte fler ord.

  • Jeans från Vila (4 och ett halvt år gamla)
  • Ridstrumpor (okänt märke men jag har likadana i ca nio olika färgkombinationer)
Särskilt snygg var när jag gick ut genom dörren med två soppåsar i händerna och min vänstra fotled plötsligt försvinner och jag landar på knäna. Assnyggt.
Men vill ni veta något fantastiskt? Jo, det fanns ingen där att bevittna det! Jag betvivlar inte att det stod någon i ett fönster någonstans och gottade sig men det fanns ingen i närheten som kunde gapskratta och peka på mig. Helt ofattbart.

Nej men ärligt, dagens snyggaste. Vad håller jag på med börjar jag undra nu.
Fast Beck är rätt snygg, och då menar jag inte Beck som i film-Beck! Fast det finns nog de som tycker han är snygg men jag är tyvärr inte i rätt mognadsprocess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0