Fire in my blooååd

Helt sjukt. När jag vanligtvis har hemtenta så brukar jag panika ända in till deadline klockan tolv, men den här gången känner jag mig redan klar halv elva och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Dra mig baklänges om det inte blir underkänt bara just för att det känns ovanligt bra.
När man sitter och skriver en hel vecka så blir man alltid lite rolig i huvudet, också förtär man (eller jag iaf) mer sötsaker än vanligt och Gud vet att det inte är hälsosamt mot mitt stackars hjärta. Också sitter man på golvet ungefär hela tiden med papper och böcker över hela (sjukt lilla) lägenheten.
Ungefär såhär brukar det se ut (med hästtidningar i det vänstra hörnet såklart).

Senare idag ska jag sticka till Hollandia och käka tårta bara för att fira min grymhet. YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0