Zip Zac

Jag har alltid hört till gruppen som tyckt att Zac Efron har nada sexiness going för sig. Ärligt talat, vilken vettig människa tittar på High School Musical? (säger hon som mer än gärna sätter sig och glor på Gravitation) Hur som helst så har jag konstaterat att Zac nu gått från att vara en fjöntig metrokille till sexyman.

Innan:
- Vitt linne
- Fulaste hårmodet, jag har inte hajat det här med hjälmfrisyrer


Nu:
- Polisonger=drägel


My gawd vad jag längtar till den tredje december då Charlie St. Cloud permiärierar.
Säg, Zac - är steget till Light Yagami långt nu? Tror inte det va? *hintar*



2011 står det att Death Note-filmen ska ha premiär. Det tror vi på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0