Fan ta mig själv!

Jag har köpt joggingskor. Egentligen fick jag dem i födelsedagspresent för mer än två månader sedan och sedan dess har jag sagt att jag snart ska handla in dem och idag skedde det. Anledningen till att jag till slut kände att jag var tvungen att ha ett par var att efter 1,25 derbyt i helgen där banan var dubbelt så lång som en vanlig så andades jag som en brunstig tjur när vi kom i mål. Finns det brunstiga tjurar förresten? Jag tror inte det.
Hur som helst så har jag nu gått runt och sagt till alla jag har träffat idag att jag ska upp tidigt imorgon för att springa. För första gången på ett år. Jag tror jag sprang en gång på hela förra året nu när jag kom att tänka på det. Nåja, nu har jag sagt det till så många så nu måste jag springa bara för att bevisa mig själv. Fan ta dig Freddie!

Fast de är ju rätt snygga.

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag tänkte mer..."Finns det obrunstiga tjurar?"



Och skorna är snygga, ja!

2010-07-01 @ 12:54:42
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0