You Can Be Who You Are


GUÄG. Varför blir det tre galna dagar i rad i en redan galen vecka? Det går inte att sprida ut det litegranna va?
Om någon ser en liten mupp som försöker klämma sig in i en svängdörr släpandes på flyttlådor i Malmö imorgon, så är det jag. Alltid lika trevligt att städa upp sin systers skit, nja. Sedan ska man försöka flörta med en studievägledare också.

Men jag är smart för jag äter SMARTIES!!!
Efter att jag borstat tänderna, men så är det alltid. Jag borstar tänderna i tron om att jag inte ska förtära något mer via munnen för dagen, men det går inte när man alltid har kakor liggandes på rummet. Förutom när de är slut, fast då hämtar man bara fler. Dock lite jobbigt att gå uppför trappan.
Pete Doherty - For Lovers


Kommentarer
Postat av: Neha

Gud vad söt bild:D

2010-01-17 @ 23:05:20
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Ella

Hahah! Jag brukar också alltid borsta tänderna när jag är sugen på något för att inte äta mer :P



Sv: Yepp. Jag tog verkligen priset. Vill inte ens tänka mig mig på en snowboard...

2010-01-19 @ 22:17:28
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0