Song Away

Igår sov jag riktigt bra med mina mått mätt, vilket ledde till att jag har varit pigg hela dagen idag. Så nu kommer jag inte kunna somna innan klockan två i natt. Vilket hade kunnat funka, om det inte vore för det lilla problemet att jag inte kan gå upp senare än klockan åtta varje morgon. De senaste veckorna har jag fått mellan tre och sex timmars sömn varje natt, ända tills igår då jag stupade i säng tio och somnade efter ett någon gång. YAY, sju timmar!
Kände mig sugen på att kolla på True Blood, saknar countrymusiken. Känner mig också sugen på att skriva lite, men jag tror jag satsar på att kolla lite Blood+ istället. Den var seg i början och jag gav nästan upp, men nu börjar det komma igång.

Mamma, jag vill också ha ett samurajsvärd som jag kan döda varulvar med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0