Different Things

Jag brukar ha Lypsyl liggandes överallt för att alltid ha det inom en arms räckhåll. De ligger i bilen, jackor, jeans, ridbyxor, toan, skafferiet, vid sängen osv. Precis som hon Maria Montalababnemonomeno från Svenska Hollywoodfruar som köpte tio stycken läppstift på samma gång för att kunna smeta på det så fort läpparna tappade det sjunde lagret.
Nu hittar jag inget. Inget alls. Jag har gått omkring i två dagar nu med fnasiga läppar, de är som borttrollade allihop. Visst är jag duktig på att lägga bort saker, men detta borde varken vara fysiskt eller psykiskt möjligt. Det är ungefär lika stor sannolikhetsgrad på att jag skulle tappa bort alla Lypsyl som det är att Nick Frost är en alien.

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag är förövrigt också beroende av Lypsyl. Dör utan det. Visst börjar läpparna alltid svida mer om man vet att man inte har sitt Lypsyl på sig? Hahah!

2010-01-19 @ 22:18:49
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag är förövrigt också beroende av Lypsyl. Dör utan det. Visst börjar läpparna alltid svida mer om man vet att man inte har sitt Lypsyl på sig? Hahah!

2010-01-19 @ 22:18:50
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0