Calm Down Now

Jättebra. Verkligen. Min dag började helt okej, en lite stressig morgon men inget som drar ner humöret liksom. Här kommer några saker som observerats under dagen:
  • Jag kunde inte fokusera på föreläsningen så istället undersökte jag hur länge jag kunde stirra på läraren utan att blinka. Jag fick till och med en konstig blick av honom, han tyckte kanske det var creepy. Alltid bra att göra lite intryck.
  • Innan har jag alltid tänkt att jag är ganska mogen för min ålder men idag fick jag reda på att fallet faktiskt inte är så.
  • Det är inte meningen att jag ska få upp någon lampa i lägenheten, det finns en i toaletten och en i köket. Resten är mörklagt.
  • Jag hamnade bakom två prinsessor på tåget, manliga alltså. Det var roligt och jag fnissade. Skrev jag att jag var omogen?
  • Bredvid satt en jättesöt kille, men jag blev lite ledsen när jag missade att han steg av i Lund. Han blev kanske också rädd, jag kan ha en sådan effekt.
  • Inte ens när jag red kunde jag koncentrera mig och då är det riktigt illa. Det var mest bara halvlånga tyglar och lalala. Mimmi gillade det.
  • Jag hatar hästsläpet.
Verkligen. Jättebra. Förhoppningsvis så kommer jag slippa åka tåg på ett tag nu, ska köra bil till Malmö imorgon. Får se om jag kommer köra i diket eller inte, det verkar som att alla andra tror jag kommer göra det i alla fall. Om jag faktiskt gör det så vet jag redan vilken låt jag vill ha på min begravning.
Iron & Wine - Such Great Heights
Helena kan få Snuffles och Mimmi kan bli betäckt med Casall La Silla. Jag vet att hon vill det för det sa hon till mig. Vad bra att någon som jag känner faktiskt känner läser det här... NOT! Fattar ni, knut, knot, not. Hahaha... nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0