00001000011001001

Är det detta som kallas global uppvärmning? I så fall ska jag sluta sopsortera om det gör så att jag slipper vistas i -8 grader.
Inte för att man är ute mycket när man varit sängbunden de senaste tre dagarna av feber och magpina. Hur firar man nyår då kanske någon undrar?

Jo, så här går det till.
1. Hämta Ben & Jerrys i valfri smak
2. Sätt dig i sängen igen
3. Ta fram din dator
Sedan ligger man och kollar på anime tills ögonen blöder, med eventuella sovpauser såklart.

Jag tror att jag sett L's död minst fyra gånger de senaste dagarna (i olika versioner), men ändå envisas jag att grina varenda jäkla gång. Mes-fangirl skulle jag hånskratta och peka på mig, om inte jag var jag vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0