The woman who should be king

Just det, jag lever och det gör mitt internet också nuförtiden. Det hände en läskig sak innan, som i sig kan vara ganska läskig eftersom jag inte brukar tycka att saker är så läskiga. Makes sense?
Jag gick vilse i trapphuset.
Hur banalt detta än må låta så var det faktiskt ganska nervtriggande (är det ett ord?) för det fanns inga tecken på att jag hade gått fel. Det var som att gå i en parallell värld, alltså lite Coraline varning. Allting såg precis likadant ut förutom att det stod Jesusfigurer i fönstrena och det hängde en krans på dörren. Känslan var som i en mardröm, liksom jag är här men här är inte här även om jag är här. Makes sense?
Lyckligtvis hittade jag rätt igen när jag insåg att jag tagit fel dörr upp från källaren.
Ooops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0