Scummy

Jag vet när våren kommer! Den kommer klockan 13.00 den 18 februari (nästa torsdag), eftersom vår klassas som plusgrader i dessa kyliga tider. Varenda dag de senaste två veckorna har jag suttit på SMHIs hemsida och spanat efter ickeminusgrader bara för att bli den förste som firar in våren. Inte en chans att jag blir besviken, inte en chans.

På tal om ketchupflaskan med halvt osmält botten så vill jag påpeka att det är så mycket mer än bara ett exteriört problem. Den senaste veckan har det inte funnits ett enda ketchupfritt ställe i hela lägenheten. Kylskåpet har droppat ketchup och golvet, datorn, soffan och min stackars spagetti drunknade här om dagen. När man trycker på flaskan så kommer det liksom inte röd tomatvätska från bara ett håll, om man säger så va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0