And I recommend chocolate-flavoured lollipops

Jag har bestämt mig, jag ska göra ett statement. Det blir inget Percy Jackson för mig. Egentligen har jag gått och längtat efter filmen i flera månader men nu när det väl kommer till skott så känns det som att alla tecken pekar på att jag inte borde se den. För min egen hälsa alltså, eller bara slippa betala dagsböter för att jag slängt popcorn på bioduken.
Det var inte helt bestämt förrän jag lyssnade på Smartmouths senaste podcast innan idag och Matt Britton sa att det inte var värt det. Alla vet att man kan lita på Matt.

"Sweety, all good-looking guys are either gay or willing. That's just the way it is."

Kommentarer
Postat av: hanna

hehehhe matt gjorde så att min ship jamie/andrew blev mindre framträdande i showen så jag gillar inte matt!!!!11!!!

2010-03-11 @ 19:11:40
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0