The Beep Beep Song

Idag ska jag dela med mig av ett tips. I vanliga fall brukar jag säga åt folk att de inte ska lyssna på vad jag säger men det här råkar faktiskt vara ett väldigt bra tips.
Here it comes: duscha inte med dörren öppen när det sitter en brandvarnare precis utanför toadörren.
Tydligen får den för sig att det brinner då. En gång när jag bodde på hotell så gick brandlarmet och då fick alla sätta sig i entrén i väntan på att brandmännen skulle undersöka alla rummen. Senare visade det sig att det var en tjej som precis som jag tyckte det blev lite kvavt att duscha i ett litet badrum med stängd dörr. Som det kan gå fel ibland.

Kommentarer
Postat av: pelle

Uj, ånga = fejkrök? Vad oväntat!

2010-04-30 @ 14:25:18
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0