"Jag tar en kalv"

GÄSP
Det har inte blivit så mycket dator för mig de senaste dagarna. Mest på grund av att min dator håller på att totalkollapsa men också för att jag är sönderstressad, alla jäkla tider att passa hit och dit.  Just nu sitter jag i soffhörnet och gömmer mig för omvärlden tillsammans med påskgodiset.
Hmm, jag hade lite problem innan för att för några veckor sedan så såg jag en silverfisk i mitt badrum och det är ju inte så superkul. Sedan dess har jag bara skymtat till den någon enstaka gång då och då men har ändå tassat omkring på tårna efterrsom silverfiskar är fobiframkallande och har farliga huggtänder. Det har jag hört liksom.
Enligt ryktesvägen så kan man bli av med sådant skit genom att spreja gift men då skulle det också stinka i lägenheten i flera dagar. Idag så lyckades jag lösa problemet när jag och den flammande faran rensade golvet. Plötsligt dök silverfisken upp och jag skrattade "hahaha" (väldigt elakt och sadistiskt) när dammsugaren sa "schlupp".
Problemet löst.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahahahahaha, smart lösning! Själv brukar jag ta en sko och mosa dem...eller ropa på mamma.



Oftast det senare. :P



Sv: Haha, jag skulle aldrig palla vänta i fyra veckor! Men men, hoppas det gick bra för dig iaf!

Och njae det tvivlar jag nog på :P

2010-04-12 @ 19:41:16
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0