It was dark times

Hoppsan. Jag hade typ "glömt" att jag ägde en blogg.
Nej, nu ljuger jag igen. Men nu kom jag på värsta bra grejen att blogga om såhär på söndagskvällen då man enligt traditionerna ska se en bra film. För det sa Gud. Bwahaha. Så skrattar jag INTE, bara så det är klart... som glas.
Vad skulle jag blogga om? JOOOO, håll i er nu för detta är bara för jävla bra alltså.
...
...
...
MEL GIBSON I LÄDER!!!...
Jo men asså lixom

Tihi.
Jag måste verkligen rekommendera Mad Max 2, Roadwarrior eller vad filmen nu hette för man blir verkligen så kallat "blown away". Fast jag vet inte riktigt om det är åt det bra eller dåliga hållet. Mest dåliga.
Mina ögon är skadade av alla nakna rumpor men de räddades av en sjujäkla sexig Mel Gibson som är en riktig karlakarl som klär sig i läder, säger ungefär fem meningar under hela filmen och äter konserverad hundmat till lunch.

En sak till. Kolla in snubben till vänster, det är liksom Mellos tvillingbrorsa! Frääänt!

Kommentarer
Postat av: pelle

Det är blown away åt det dåliga hållet. Tro mig! ;)



hahaha, förlåt för det jag sa om Mulan. Kan du förlåta mig?

2010-04-28 @ 21:32:12
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0