Cause I'm like totally the most awesome person out there

Världen vill såklart veta vad jag har i min handsväska så jag kände mig tvingad att hoppa på trenden.
Soooooo...

  • Plånbok
  • Två Lypsyl
  • Ipod
  • Mobil
  • Solglasögon
  • Choklad (någon förvånad? nä, trodde inte det)
  • A4 block
  • Tre bläckpennor (tror alltid att jag aldrig har någon med mig så jag lägger i fler hela tiden)
  • Jättespännande historiebok
  • Kalender
  • Massa kvitton från Skånetrafiken och biblioteket
  • Kladdpapper
Så det där ska vara jag alltså? Spännande, spännande.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Allt man behöver säj.



Har dock ännu ett par kondomer i jordgubbsmak i väskan som gått ut redan 1999

2010-04-21 @ 09:46:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Ella

Åh Den moderna världens ursprung!! <33333

Sträckläste den för typ ett halvår sedan! Min favvisbok någonsin! Lovar!!



Nä ok, kanske inte.



Varför sparar man alltid på kvitton? Man har ju typ tretusen som man aldrig tar till sig att slänga. Onödigt!

2010-04-29 @ 18:29:49
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0