Well, maybe I am snooty

Hade ingen aning om att Adlibris är så flitiga. I onsdags kväll så skickade jag efter de sista fyra böckerna av Percy Jackson (det finns fem och pinsamt nog har jag bara läst den första). Det stod att de skulle skicka det inom 2-5 dagar, men jag måste erkänna att jag blev lite besviken när de fortfarande inte skickat det i fredags (efter ca 1,5 dag), men tydligen så jobbar de lördagar där så förhoppningsvis så dimper de ner i brevlådan imorgon eller övermorgon. Micht licht!
Angående Percy Jackson så måste jag påstå att killen som spelar honom, Logan Lerman är riktigt snygg. Hehe, han är bara två år yngre än jag tack och lov, i första boken så är ju Percy bara tolv år gammal. Ve och fasa, pedofil är jag inte.
Påstår också att teasertrailern känns riktigt lovande, men oh why har de inte färgat Annabeths hår blont? Av samma anledning som Harry inte har gröna ögon gissar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0