Say what you want, take what you like

I morse när jag vaknade så låg jag och tänkte och undrade ett tag över hur jag kan ha så bra fantasi när jag sover, men ingen alls när jag är vaken. Oftast kommer jag inte ihåg mina drömmar, och när jag gör det så tycker jag mest bara att det är jobbigt för att de är jobbiga. Det brukar liksom vara lite knepiga och pressande situationer.
I natt drömde jag att jag och min kompis jobbade på ett hotell och gick runt och frågade folk om de ville köpa kexchoklad. När vi går mot lobbyn så kommer helt plötsligt Robert Gustavsson av alla springades in i lobbyn, nerför en trappa och sedan ut igen. Helt naken (sedan vaknade jag tack och lov innan han kom igen).
Något som gör det hela lite mera knäppt är att min första tanke är inte "oj shit, där kommer en naken Robert Gustavsson springandes", utan det är "oj shit, vad blek han är!"
Man kan ju undra vad det kom ifrån, jag brukar aldrig tänka på Robert Gustavsson naken. Faktiskt brukar jag inte tänka på honom så mycket överhuvud taget.
Om jag nu skulle drömma om en naken kille så hade det väl i alla fall kunnat vara någon snygg? Som den här kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0