Laputa


Har precis kollat på den senaste filmen som släppts från Hayao Miyazaki här i Sverige (egentligen kom den ju ut på 80-talet någon gång). Så otroligt vacker och bra!
Skulle vilja ha den där bilden som plansch på mitt rum.

För övrigt så håller mitt tålamod på att ta slut när det gäller min dator, eller tangentbordet rättare sagt. Eraser knappen hakar upp sig hela tiden och flera andra bråkar med mig men eftersom jag aldrig lyckats skriva två meningar på rad utan att stava fel så måste jag banka på just den hela tiden. Nu lossnade den nyss faktiskt lite grann bara för det, men det brukar bara vara ett tag.
Det är lite synd för jag har faktiskt fått tummen ur rumpan och börjat skriva lite igen, men det drar ner på humöret att man ska behöva våldgästa sig på knapparna för jämnan.

Blink 182 - Miss You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0