Oh, buhu

Yays, idag är det Halloween. Scare day. Candy day.
Men viktigast av allt, sista dagen att förbereda sig för National Novel Writing Month. Har bestämt mig för att fortsätta på en som jag redan påbörjat (fusk men who cares?) för jag vill inte börja på något nytt och jag gillar den. Även om jag redan skrivit 29000 ord så vill jag skriva om två kapitel så då är jag nere på 16000. Jag kan ju i alla fall skriva 50000 ord på en månad. No problem.
Egentligen skulle jag vilja skriva på engelska men det känns fortfarande lite som att ta vatten över huvudet så jag väntar nog till nästa år.
Idag har det varit frost ute hela dagen även om solen varit framme. It's winter in skåne.

Florence + The Machine - Kiss With A Fist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0