I want my ego stroked


Hayley ger fem anledningar till varför man ska skriva NaNoWriMo. Jag önskar bara att jag kunde komma på en bra plot, jag har en som jag börjat på och jag kommit kanske en 5000 ord på redan. Undrar om det skulle räknas som fusk?
Idag försov jag mig för första gången på... jag vet inte ens när. Två och en halv timme, snacka om att jag flög upp ur sängen som ett jetplan när jag vaknade och såg att solen var uppe, sedan kunde jag inte hitta mobilen tills jag såg att den låg på det vanliga stället. Vanligtvis brukar den ringa var femte minut och jag brukar ge mig efter tredje gången, men idag hade jag missat det helt.
Något är fel. Solen är framme ur molnen, tror jag ska ut och fota lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0