Grrr, I am not happy

För en månad sedan så började det äntligen släppa lite för mig i ridningen. Jag fick till min sits, mimmi slutade stanna och vi fick äntligen börja hoppa högre hinder på träningen igen. Sedan sa det Schlup! och nu så är det en timmes skogspromenad om dagen som gäller.
Skritt, skritt, skritt. Också jogga gamlingen lite med lätta konditionsträningar och lydnadsövningar såsom övergångar och halter.
Yes, jag kan verkligen känna hur jag utvecklas varje dag. Tack gudarna för de här chanserna! Tack apollon för att du vägrar hela min häst. Ok, förhoppningsvis ska hon vara bra tills jul någon gång, men ändå! Jag vill tävla nu, basta!
Ge mig häst!
Nu blev det väldigt många utropstecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0