You don't really care for music, do you?

Jag blir så jäkla besviken! Fjärde tävlingen i rad blir inställd idag. Första gången hade jag feber och nu har Mimmi varit halt lite fram och tillbaka, börjar ana att det är kotledsinflammation som ligger bakom, veterinär nästa.
Istället kollar jag på American Psycho och stör mig under hela första halvan på deras självbelåtna leenden, men så blir den kul, bra och blodig sen.
Alltså Idol igår, jag trodde jag skulle spy på plats när blonda, äckliga tjejen fullständigt sågade och förstörde än av världens mest välskrivna låtar. Jag kommer låtsas som att det aldrig hänt, ungefär som att Mulan 2 och Mumien 3 aldrig heller hänt.
Jag har aldrig blivit så upprörd över något TVprogram innan, och sedan detta jävla sympatisverige röstar vidare henne också.

Hallelujah som vi vill minnas det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0