I've been walking down the street

Sitter och kollar på en inspelning av Grand Prixen från globen igår. Undrar hur många år som jag önskat vara med där, men det finns många andra saker som jag också önskar, tex.

1. Saint Amour, undrar om man kan åka upp till Svantes gård och sno honom obemärkt?
2. På vägen skulle jag kunna stanna till vid Alexander Zetterman och sno hans CWD saker (förutom kavajen, den är ful)
3. Sedan skulle jag åka till Österrike och tömma Bows & Bandits på deras lager

Efter det skulle jag känna mig rätt nöjd ett tag tror jag. Förutom att jag skulle göra ett snabbt stopp vid en skivaffär också, jag behöver mer musik.

Idag klockan 14 kommer något som är väldigt viktigt för mig avgöras. Det är det här som kommer avgöra om jag kommer tillbringa vintern i antingen i depression eller med kylmärken på benen. Jag hoppas på märkena och förfrusna öron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0