I Tune the Tuna

Jag hade ingen aning att det kunde vara så roligt att vara hyper. På mindre än tre timmar så drack jag två caffe latté och en vanlig kopp kaffe, så när jag skulle besiktiga bilen var jag lite nervös eftersom jag aldrig gjort det innan och jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Saken var ju att jag skakade som en hyperaktiv galning. De andra som var där måste tyckte att jag var helkonstig, och för att lugna mig så drack jag ytterligare en kaffe där (den tredje). Det hjälpte lite.
Fast nu har jag allvarliga problem med att sitta stilla och bara för att hälla mer kaffe på kvarnen (haha) så dricker jag en till nu. Jag skiver mycket fortare än vad jag brukar och snart ska jag springa ut till stallet.
Vem behöver alkohol när du har kaffe och Red Bull?
Och om någon undrar, nej, knut gick inte igenom besiktningen.

Det var faktiskt länge sedan jag kände mig såhär pigg eftersom jag varit nere i en depressions period ganska länge. Det är nog därför jag glömt hur kul det är att vara hyper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0