Please don't take my sunshine away

Insomnia när det är som värst antar jag, så nu sitter jag här med datorn i sängen och äter upp aladdin asken. Varför i hela friden var det ägglikören som åkte ut och inte körsbärslikören kan man undra. Ledsen jag.
Bloggar och Youtube är faktiskt bra när man inte har någonting att göra och man behöver trötta ut sig. Har jag kommit på...
Alltså, ärligt talat... när jag skriver i den här bloggen så skriver jag så jäkla tråkigt. I vanliga fall brukar jag vara mycket roligare när jag skriver än pratar men något med den här sidan blir bara BLÄ.

Alex din lilla spelevink.
Kom till Sverige igen! Jag lovar att jag skulle komma och kolla då om jag så behövde gå upp till Stockholm eller Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0