Yeah, she's clever... less

 

Hmm, kan inte bestämma mig för om jag tycker att det här är snyggt eller inte. Som med Tretorn stövlarna, innan tyckte jag att de var gräsliga och nu är de uthärdliga. Men jag skulle knappast köpa ett par själv fortfarande. Blä, fy tusan.
Skulle gärna vilja se de här på en tävling för att se hur de ser ut på benet, önskar att fler kunde skaffa snygga stövlar med lite blingbling och färger, själv har jag inte riktigt råd än.
Jag vet en kompis som sade att hennes Parlanti stövlar kostat runt 8000, och hon hade knappt använt dem på ett halvår, särskilt då för att de var så hemska att ha på sig. Tyvärr är nog alla stövlar av lite finare märken hemska i början, jag vet at jag hatade mina, nu älskar jag dem och kan lätt gå omkring en hel dag i dem.
Cavallo <3 (men de är fortfarande inte lika snygga som Parlanti).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0